Društvene mreže – kako direktno doprijeti do potencijalnih zaposlenika?

Društveni mediji velika su platforma za izgradnju brendova i poslodavaca. Vaši potencijali zaposlenici aktivni su korisnici društvenih mreža, a među njima se nalaze najbolji talenti digitalne generacije.

Facebook, Instagram i LinkedIn mogu olakšati proces traženja posla za radnike, ali i olakšati regrutaciju za poslodavce. Većina ljudi koristi društvene mreže za osobne potrebe, ali sve više prepoznaju i potencijal društvenih mreža kao izvor informacija o poslodavcima i poslovima koje nude. Istraživanja su pokazala da 92% tvrtki koristi društvene medije za zapošljavanje – a tri od četiri regrutacijska menadžera za zapošljavanje provjerit će profile kandidata na društvenim mrežama. Kandidati prije odlaska na razgovor za posao redovito provjeravaju društvene mreže tvrtke za koju se interesiraju, kako bi upoznali njenu povijest i poslovnu kulturu.

Prikupili smo sve savjete koje trebate iskoristiti kako bi optimalno privukli nove potencijalne suradnike i zaposlenike:

  1. Facebook

Facebook, s impresivnih 2 milijarde korisnika, jedan je od najvažnijih alata za brendiranje vaše tvrtke jer nudi najveći doseg vaših poruka do potencijalnih korisnika i zaposlenika. Ispunite svoju Facebook stranicu novostima vezanim uz vaš rad te objavite slike i videozapise koji će zainteresirati posjetitelje stranice. Vaš oglas za posao možete sponzorirati i prilagoditi prema publici koju želite privući ovisno o npr. dobi i lokaciji. Obavijestite svoje zaposlenike da podijele oglas za posao kako bi se poboljšao angažman ostalih korisnika Facebook-a. Ciljano postavite opcije koje će suziti potragu; oglas će se prikazivati osobama koje se uklapaju u vaš idealni profil zaposlenika.

2. LinkedIn

LinkedIn je popularna društvena mreža orijentirana prema profesionalcima i poslovnom svijetu. Profil na LinkedIn-u je zasigurno slijedeća društvena mreža kojoj će se vaš potencijalni zaposlenik okrenuti kako bi dobio više informacijama o vašoj tvrtki ili organizaciji – fotografije, riječi istaknutih zaposlenika, blogovi i objave su koristan sadržaj koji stvara angažman trenutnih i potencijalnih zaposlenika. LinkedIn nudi više opcija u prezentaciji (upisuje se adresa, web stranica, veličina tvrtke itd.). Oglas za posao uređuje se dodavanjem kartice „Karijere“ te se tako izradi objava. Vaši zaposlenici mogu biti najveći predstavnici vaše tvrtke, stoga ih potaknite da urede svoje LinkedIn profile u skladu s misijom i vizijom vaše tvrtke te im omogućite postavljanje profesionalnih profilnih slika.

  3. Instagram

Većina tvrtki ima bazu fotografija iz prostora tvrtke ili organizacije, ili fotografije događaja, projekata, zaposlenika itd. Objavljivanje takvih slika na Instagramu pokazuje kreativnost u promicanju tvrtke i otvaranju novih radnih mjesta. Pokrenite vlastiti prepoznatljivi stil, koristite originalan „hashtag“ koji najbolje opisuje vaš rad i izradite primamljiv oglas za posao. Spojite korisničke račune Instagram i Facebook profila i uz plaćeni oglas dođite do većeg broja zainteresiranih zaposlenika.