Kadrovska administracija

 

Administracija ili kadroviranje, odnosno vođenje cjelokupne papirologije za radnike je vrlo kompleksan posao. Kako bi taj posao bio točno i pravovremeno izvršen, potrebno je zaposliti osobu koja ima iskustva u tim poslovima. U malim tvrtkama te poslove najčešće rade osobe zaposlene na radnim mjestima tajnica, administrator, računovođa, voditelj kadrovskog odjela, administrator u odjelu ljudskih resursa ili čak i voditelj ljudskih resursa, koje pored zadataka svog radnog mjesta obavljaju i dodatno poslove kadroviranja. Neke tvrtke te poslove prebacuju na vanjske računovodstvene servise, dok neke zapošljavaju dodatnu osobu koja će samostalno raditi sve te poslove.

Naša usluga vođenja kadrovske administracije sastoji se od slijedećih poslova:

  • pripreme ugovora o radu i svih izjava radnika koje su potrebne prije početka rada
  • pripreme opisa poslova koji se unose u ugovor o radu kao ključan dio definicije odgovornosti radnika
  • unos svih podataka o radniku u matičnu evidenciju zaposlenika
  • priprema svih potrebnih potvrda radniku vezanih uz radni odnos (potvrde za kredite, za upis u vrtić i školu i slično)
  • provjera evidencije radnog vremena (korisnik ili njegovi voditelji i/ili radnici unose podatke u program, a mi provjeravamo da li su podaci u skladu sa zakonskim propisima i dostavljamo Vam pripremljene podatke za obračun plaća)
  • vodimo evidencije ugovora o radu na određeno vrijeme i pravovremeno Vas obavještavamo o isteku ili potrebi produljenja ugovora
  • pripremamo dokumentaciju za raskid ugovora o rad (uz mogućnost konzultacija i pripreme dokumentacije za opomenu ili otkaz ugovora o radu)

Ukoliko želite da Vam gore navedene poslove izvršava tim stručnjaka, javite nam se s povjerenjem. Svi odgovori na koje ste odgovarali u prethodnom upitniku su netočni. Ukoliko ste odgovorili potvrdno i na jedno od njih, predlažemo Vam da poslove kadrovske administracije prepustite nama.

KONTAKTIRAJTE NAS